بهترین شرکت شستشو نمای ساختمان

به فرایندی که برای تمیز کردن نما ساختمان و شیشه ها انجام می دهند، شستشو نمای ساختمان گفته می شود. از آنجایی که نمای ساختمان از مصالح مختلفی ساخته می شود، پس شستشوی هیک از نما ها طبق جنس نما صورت می گیرد. غبار و ۀودگی ها بر روی نما شکل بسیار زننده و کهنه ای به نمای ساختمان می دهد. به همین دلیل نیز صاحبان املاک برای زیبایی و نو بودن ملک خود، از خدمات شستشو نمای ساختمان استفاده می کنند. برای شستشو نما باید به دنبال بهترین شرکت شستشو نما  ساختمان بود، تا بتوان نما را به زیبایی اولیه برگرداند.

مزایای شستشو نمای ساختمان ها

شستشو نمای ساختمان سبب زیبایی مجدد نما می شود. زیرا گرد و غبار روی سنگ نما باعث می شود تا ساختمان به طور کلی از ریخت بیفتد. غیر از تمام این موضوع ها، شستشو نما دارای مزایای متعدد دیگری نیز می باشد:

افزایش زیبایی ظاهری ساختمان

با گذر زمان آلودگی های محیطی بر روی نمای ساختمان تاثیر می گذارند و باعث قدیمی نشان دادن نمای ساختمان می شوند. با شستشو نمای ساختمان این آلودگی ها از بین می رود و نمای زیبا تری را به شما هدیه می دهد. نمای ساختمان نقش حیاتی را برای زیبا نشان دادن کلی سک ساختمان ایفا می کند. پس با داشتن نمایی تمیز، زیبایی و جذابیت ساختمان تضمین می شود. این امر بیشتر برای ساختمان های تجاری یا خانه هایی که برای فروش گذاشته شده اند، ضروری است.

خدمات ما :  شستشو نما ساختمان در شهر قدس ، شهریار

سلامتی نما ساختمان

با ورود آلاینده های هوا به داخل ساختمان سلامت ساکنین به خطر می افتد. شستشو نما ساختمان کمک می کند تا غبار روی نما از بین برود. این موضوع سلامت ساکنین یک ساختمان را تضمین می کند.

از رشد کپک و قارچ بر روی نما جلوگیری می شود

به مرور زمان در جا هایی که گرد و غبار وجود دارد، کپک و قارچ رشد می کند. این موضوع به غیر از آسیب رساندن به سلامت، باعث از بین رفتگی مصالح ساختمانی نیز می شود. با شستشوی نما می توانید از رشد قارچ ها و کپک ها جلوگیری کنید.

افزایش طول عمر نمای ساختمان

با گذشتت زمان، گرد و غبار و اشعه UV سبب فرسایش سنگ های نما می شود. با شستشوی دوره ای نمای ساختمان می توان طول عمر نمای ساختمان را افزایش داد.

زیر سازی برای رنگ آمیزی نما

در صورتی که می خواهید نما را رنگ کنید، بهتر است قبل از اقدام به این کار نما را کاملا شسشتو دهید. با شسشتو نما آلودگی ها و… از نما پاک می شود که کمک می کند رنگ آمیزی نما به بهترین شکل ممکن انجام شود.

نحوه شستشو نما ساختمان

از رایج ترین روش های شستشو نما، شستشو با فشار آب است. با استفاده از این روش در مصرف آب نیز صرف جویی می شود. در این روش از دستگاه واترجت صنعت جهت پاشش بالا استفاده می کنند. با فشار بالای آب تمامی آلودگی ها به راحتی از نما پاک می شوند و ظاهری زیبا و درخشان را به شما هدیه می دهد. از این روش می توان برای انواع نما ها چون سنگ، شیشه و… استفاده کرد. شرکت آریا سازه ارتفاع البرز با بروز ترین روش های شستشو، نمای ساختمان را به طرز بی نظیری شستشو می دهد.

خدمات ما :  شستشوی نمای شیشه ای ساختمان در تهران و کرج

یکی دیگر از روش های شستشو نمای ساختمان با استفاده از دستگاه نما شوی انجام می شود. این دستگاه بسیار کار آمد است و به راحتی می توان با استفاده از آن نما ساختمان را شست. استفاده از این روش مزایایی را چون پاکسازی آلودگی ها و جرم ها، سرعت بالا، شستشو ناحیه های سخت و دشوار، صرفه جویی در هزینه و …را شامل می شود. همانطور که گفتیم نما شویی ساختمان مزایای زیادی را شامل می شود. برای اینکه بتوان نما را شستشو داد بهتر است از یک شرکت شستشوی نمای ساختمان کمک گرفت. شرکت آریا سازه ارتفاع البرز آماده ارائه انواع خدمات ساختمان به همشهریان عزیز می باشد.

مراحل شستشو نمای ساختمان

بهترین شرکت شستشو نمای ساختمان
مراحل انجام شستشو نمای ساختمان

به طور کلی مراحل شستشو نمای ساختمان به چند دسته تقسیم می شود:

  • پاکسازی نما
  • آماده سازی دستگاه های نما شور
  • بررسی و انجام تنظیمات دستگاه
  • شروع شستشو نما
  • بررسی نقاط خاص
  • آبکشی نهایی نما

در نهایت

برای شستشو نمای ساختمان لازم است یک شرکت شستشو معتبر پیدا کنید. انجام این فعالین به دقت بالایی نیاز دارد، پس در پیدا کردن یک شرکت معتبر دقت داشته باشید. شرکت آریا سازه ارتفاع البرز آماده ارائه انواع خدمات ساختمانی به ساکنین شهر تهران و کرج می باشد.

امتیاز دهی
‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مشاوره رایگان