شستشو نما ساختمان در شهر قدس ، شهریار بدون داربست

به فرایندی که جهت تمیز کردن انواع شیشه و دیگر بخش های ساختمان انجام می شود، شستشو نما ساختمان در شهر قدس، شهریار گفته می شود. شستشو نما ساختمان با روش های مختلفی انجام می شود و نیازمند کمک گرفتن از یک تیم ماهر در این زمینه می باشد. توجه داشته باشید که شستشو نما ساختمان می تواند به خودی خود ساختمان را نو تر کند. این خدمات بیشتر برای ساختمان های تجاری و اداری که در مسیر های پر رفت و آمد هستند انجام می شود. در صورتی که اطلاعات بیشتری از شستشو نما ساختمان در شهر قدس، شهریار می خواهید، پس در ادامه این مقاله با بررسی روش های شستشو نما ساختمان همراه ما باشید.

خدمات شستشو نما ساختمان چیست؟

در واقع شستشو نما خدماتی است که سهمی عظیم در زیبا سازی بیشتر نما ساختمان دارد. همه ما می دانیم هرچه نما ساختمان تمیز تر باشد، در نهایت نیز زیبایی بیشتری را به نمایش می گذارد. در برخی از شهر ها بارش باران های اسیدی و خاک بسیار زیاد است که همین امر سبب می شود تا آلودگی ها مواد اسیدی روی سنگ نما بنشینند. مواد اسیدی و یا الودگی ها روی سنگ نما ایجاد کثیفی هایی را روی نما دارد و نما را از ریخت می اندازد. وقتی که این اتفاق می افتد، اگر سریعا به شستشو نما ساختمان در شهر قدس، شهریار بپردازید می توانید نمای زیباتری داشته باشید. در صورتی که به خدمات شستشو نما ساختمان در شهر قدس، شهریار نیاز دارید، تیم ما در آریا سازه ارتفاع البرز با بهرتین کیفیت و قیمت در این زمینه به شما کمک می کند.

روش های شستشو نما ساختمان در شهر قدس ، شهریار

برای انجام خدمات شستشو نما ساختمان در شهر قدس، شهریار دو روش وجود دارد. در روش اول با استفاده از داربست این خدمات انجام می شود. دومین روش برای انجام شستشو نماف استفاده از طناب راپل است. البته استفاده از روش داربست مشکلاتی را به همراه دارد. برای مثال داربست به هزینه زیادی نیاز دارد و می تواند برای نیروی انسانی خطرناک باشد. استفاده از داربست برای عابرین پیاده نیز خطراتی را به همراه دارد. اما استفاده از روش شتسشو با طناب راپل بسیار کار آمد است. طوری که در این روش مراحل کار در زمان کوتاهی انجام می شود و هزینه بسیار کمی صرف این خدمات می شود. بهتر است توجه داشته باشید برای انجام خدمات با طناب راپل باید از نیروی ماهر استفاده کنید.

خدمات ما :  بهترین شرکت شستشو نمای ساختمان

شستشوی نما ساختمان با اسید در شهر قدس ، شهریار

یکی از روش های شستشو نما ساختمان در شهر قدس، شهریار شستشو با اسید است. با استفاده از اسید به راحتی می توان به نمای خارجی ساختمان جلا داد. این روش به استفاده از مواد شیمیایی نیازمند است تا بتوان نما را درخشان تر کرد. البته بیشتر در موقاعی از مواد اسیدی و شیمیایی استفادعه می شود که جرمگیری با دیگر روش ها به درستی انجام نشود. بهتر است بدانید که این روش از شستشو نما برای هر سنگی قابل اجرا نیست و سنگ نما باید تیشه ای یا از نوع گرانیت باشد. زیرا نمی توان همه سنگ ها را با مواد اسیدی شستشو داد. در غیر این صورت سنگ نما دچار فرسودگی می شود. برای انجام این کار بهتر است بدانید که اسیدی ک می توان به کاربرد نمی تواند از 25 درصد مواد اسیدی بیشتر تشکیل شده باشد.

گاهی استفاده از مواد اسیدی به غیر از پاک کنندگی لکه ها از روی نما موجب از بین رفتگی رنگ های موجود روی نما نیز می شود. از اسید هایی که می توان در حوزه شستشو نما به کار برد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جوهر نمک
  • دیسکلر
  • آلکس و…

این اسید ها را نسبت به سطح مورد نظر خود انتخاب می کنند تا پاک کنندگی نسبت به جرم های موجود روی سنگ نما انجام شود.

شستشو نما ساختمان با واتر جت در شهر قدس ، شهریار

از دیگر روش های شستشو نما ساختمان در شهر قدس ، شهریار استفاده از واتر جت است. در واقع استفاده از روش واتر جت در سال های اخیر بسیار مرسوم شده و افراد زیادی از آن استفاده می کنند. استفاده از واتر جت های قدرتمند سبب شده تا بتوان به راحتی نما ساختمان را شست. طراحی این دستگاه به گونه ای است که آب را با سرعت زیادی از مخزن خود خارج می کند. برای تمیزی بیشتری کاردکی روی این دستگاه موجود است که لکه های موجود روی نما را به راحتی پاک می کند. پس می توان گفت که استفاده از واتر جت برای شستشو نما می تواند یک راه حل بسیا کاربردی باشد. ما در آریا سازه ارتفاع البرز انواع خدمات کار در ارتفاع را با بروز ترین روش ها و بهترین قیمت ها به شما همشهریان عزیز ارائه می دهیم.

خدمات ما :  نماشویی کامپوزیت بدون داربست در تهران

در نهایت

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما را با نحوه شستشو نما ساختمان در شهر قدس، شهریار آشنا کنیم. در صورتی که نمای ساختمان شما نیاز به شستشو نما دارد، پیشنهاد می شود با مشاورین ما در آریا سازه ارتفاع البرز در تماس باشید.

5/5 - (2 امتیاز)
‫5/5 ‫(1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مشاوره رایگان