شستشوی نمای ساختمان در کرج | شستشوی نما در کرج

پیچ و رولپلاک نما در کرج بدون داربست.پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج با طناب و با پیچ فولادی و رولپلاک مخصوص.پیچ و رولپلاک نما در فردیس، جهانشهر، طالقانی، گوهردشت، مهرشهر، گلشهر، مهر ویلا، دهقان ویلا، شاهین ویلا، اشتهارد، هشتگرد، گرمدره، گلسار، کوهسار، طالقان، آسارا، تنکمان، مشکین دشت، محمد شهر، ماهدشت، نظر آباد و … .

شستشوی نمای ساختمان در کرج-شستشوی نما در کرج-شستشوی نمای ساختمان در کرج با واترجت

شستشوی نمای ساختمان در کرج  از جمله شستشوی نمای شیشه ای، شستشوی نمای آجری و دیگر نماها را با بهترین نیروهای کاری به آریا سازه ارتفاع البرز بسپارید.شستشوی نما در کرج بدون داربست مانند پیچ و رولپلاک نمای ساختمان و رنگ آمیزی نمای ساختمان یکی از کلیدی ترین روش های زیبا نگه داشتن ظاهر ساختمان می باشد.

بهترین شرکت شستشوی نمای ساختمان در کرج

برای مثال یک ساختمان تجاری که با عموم مردم در ارتباط است باید

برای کسب رضایت مردم نمای ساختمان زیبا و عاری از هر گونه آلودگی داشته باشد.

شستشوی نما در کرج را به تیم فنی و آموزش دیده آریا سازه ارتفاع البرز

بسپارید تا در کمترین زمان پروژه شما را به پایان برساند.به طور کلی تمام خدمات ما به طور

تخصصی می باشد، اما اگر بین تمام خدمات گفته شده بخواهیم یک خدمات را به عنوان

فوق تخصصی انتخاب کنیم، شستشوی نما را انتخاب می کنیم.

برای مطالعه کامل توضیحات شستشوی ساختمان می توانید به همین لینک مراجعه نمایید.

به صراحت می توانیم بگوییم در شستشوی نمای ساختمان فوق العاده هستیم.

شستشوی نمای ساختمان با واترجت در کرج
شستشوی نمای ساختمان با واترجت در کرج

شستشوی نما در کرج در انواع مختلف

انواع شستشوی نما در کرج که توسط شرکت آریا سازه ارتفاع البرز صورت می پذیرد به شرح زیر می باشد.

  • شستشوی نمای سنگی و شستشوی نمای ساختمان سیمانی.
  • شستشوی نمای کامپوزیتی و شستشوی نمای شیشه ای.
  • شستشوی نمای آجری در کرج و شستن دیوار ها.

ایمنی در شستشوی نمای ساختمان

شستشوی نمای ساختمان یکی از وظایف مهم در حفظ و زیبایی ساختمان‌هاست. با این حال، انجام این وظیفه به صورت ایمن و حرفه‌ای امری بسیار مهم است. استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از جمله کلاه، عینک، دستکش‌ها و کفش‌های ایمنی برای حفاظت از کارگران اهمیت زیادی دارد. علاوه بر آن، نحوه آموزش کارگران در زمینه ایمنی و روش‌های صحیح انجام شستشو خصوصا در ساختمان‌های بلند می‌تواند منجر به افزایش شرایط مناسب در زمان کار شود. به همین دلیل است که باید در روش‌های مختلف شستشوی نمای ساختمان، زیرساخت‌های ایمنی به خوبی رعایت شود.

خدمات ما :  شستشوی نمای سیمانی با واترجت در تهران و کرج

چرا به شستشوی نمای ساختمان نیاز است؟

شستشوی نماهای ساختمان در شرایط آلوده و متأثر از باران‌های اسیدی خصوصا در برخی شهرهای بزرگ‌ضروری می‌شود. عدم اقدام به شستشوی به‌موقع می‌تواند آسیب های جدی به ساختمان و خصوصا نمای آن وارد کند. عدم شستشو و تمیزی نماها باعث تغییر ظاهر ساختمان به شکلی کثیف و نازیبا می‌شود که ارزش و جذابیت آن را نیز زیر سوال می‌برد. علاوه بر آن، لایه‌های آلودگی‌ها و مواد اسیدی می‌توانند به نمای ساختمان نفوذ کرده و باعث خورندگی و آسیب به سطوح زیرین شوند. این باعث کاهش عمر مفید نما می‌شود. به همین دلیل می‌توان اشاره داشت از تهران تا کرج و دیگر نقاط کشور، حفظ زیبایی و ایمنی ساختمان‌ها نیازمند شستشوی به‌موقع نماها است.

مزایای شستشوی نمای ساختمان در کرج چیست؟

شستشوی نما به عنوان یک فرآیند مهم در مراقبت از ساختمان‌ها، مزایای فراوانی دارد که می‌تواند تأثیر مثبتی بر روی زیبایی و عمر مفید ساختمان داشته باشد. از جمله این مزایا می‌توانیم‌ به موارد مهم زیر اشاره کنیم:

  • ترمیم سطوح سنگی نما
  • جلوگیری از ریزش سنگ‌های نما و تخریب کیفیت
  • حفظ سلامتی ساختمان ناشی از آلودگی‌های شهری

این مزایا نشان می‌دهد که شستشوی نمای ساختمان در کرج به صورت منظم، بهتر است به عنوان یک فرآیند ضروری در مراقبت از ساختمان‌ها در نظر گرفته شود.

زمان مناسب شستشوی نما برای انواع نما

همانطور که اشاره کردیم، حفظ نماها و سطوح ساختمانی از اهمیت بسیاری برخوردار است. یکی از موارد مهم در مراقبت از نماها، تعیین دوره‌های مناسب شستشوی آنها است. انواع مختلف نماها نیازمند دوره‌های متفاوتی از شستشو هستند. از جمله این‌ موارد می‌توانیم‌ گزینه‌های زمانی زیر را در نظر داشته باشیم:

  • شیشه: بین ۴ تا ۶ ماه
  • کامپوزیت: بین شش تا دوازده ماه
  • نمای کنیتکس: یک تا دو سال
  • نمای سنگ تراورتن: یک تا دو سال
  • آجرنما: یک تا دو سال
  • سیمان: یک تا سه سال
  • گرانیت: ۱۲ تا ۳۶ ماه

تعیین دوره مناسب شستشو بر اساس جنس و نوع سطوح ساختمانی اهمیت دارد. اگر این دوره‌ها رعایت نشود، نماها و سطوح ممکن است آسیب‌پذیر شده و زیبایی و کیفیت آنها کاهش یابد.

شستشوی نمای ساختمان در کرج و نحوه شستشوی ساختمان

شستشوی نمای ساختمان در کرج برای انواع مختلف به صورت زیر توسط شرکت آریا سازه ارتفاع البرز صورت می پذیرد.

شستشوی نما برای نمای سنگی و شستن نمای سیمانی با دستگاهی با نام واترجت فقط شستشو می شوند.

همچنین این نما ها را می توان نانو کاری کرد.

خدمات ما :  روش های شستشو نمای ساختمان

دیگر خدمات ما : شستشوی نمای ساختمان در تهران

شستشوی نما با واترجت
شستشوی نما با واترجت

شستشوی نمای ساختمان در کرج (نمای کامپوزیتی و نمای ساختمان شیشه ای)

نماشویی ساختمان در کرج برای این نماها در ارتفاع بدون داربست توسط تیم فنی و آموزش دیده

آریا سازه ارتفاع البرز به صورت زیر می باشد.

شستشوی نمای ساختمان کامپوزیتی و شستن نما شیشه ای به این صورت است که

ابتدا باید خاک گیری و رفع آلودگی شود و سپس با ابر و طی چربی زدایی شود.

شستشوی نمای ساختمان
شستشوی نمای ساختمان

شستشوی نما در کرج (نماشویی ساختمان آجری و دیوارها)

شستشوی نما در کرج برای ساختمان های با نمای آجری و دیوارها با واترجت و سیلیس به سادگی صورت می گیرد.

استفاده از سیلیس برای زمانی می باشد که دارای جرم و کثیفی بیش از حد باشیم.

همچنین اگر جرم و کثیفی بیش از اندازه نباشد می توانیم با واترجت شستشو را انجام دهیم.

نکته پر اهمیت در تمیز کردن نمای آجری با سیلیس توانایی و کار بلدی شخص مورد نظر می باشد که شرکت آریا سازه ارتفاع البرز دارای تیمی حرفه ای می باشد.

برای تماس با ما کلیک کنید.

شستشوی نمای ساختمان
شستشوی نمای ساختمان

 شستشوی نمای شیشه ای

شستشوی نمای ساختمان با توجه به جنس نمای ساختمان متفاوت است. ما برای شما شستشوی نمای ساختمان کامپوزیت، سیمانی، آجری و… را بازگو کردیم. حال نوبت می‌رسد به نمای شیشه‌ای. ساختمان‌هایی که نمای شیشه‌ای دارند در شستشو کمی راحت‌تر بوده اما در طول زمان زودتر زیبایی و جلوه‌ی خود را از دست می‌دهند. زمانی‌که شما نمای شیشه‌ای را شست‌وشو می‌کنید، ممکن است در کم‌تر از یک‌سال دوباره به حالت قبلی خود بازگردد اما زمانی‌که شما شستشوی نمای ساختمان را برای نماهای شیشه‌ای انجام می‌دهید یک جلوه بسیار زیبایی به نمای ساختمان خود داده‌اید. زمانی‌که این کار را انجام دهید تازه متوجه می‌شوید که ساختمان تان چقدر کثیف و نیازمند شستشوی نما بوده‌است.

قیمت شستشوی نما در کرج چگونه محاسبه می شود؟

از عوامل تاثیر گذار بر قیمت شستشوی نما ساختمان در کرج می توان به چند عامل اشاره کرد که به صورت زیر می باشد.

  • برسی نمای ساختمان در محل پروژه (بازدید از پروژه)

برای اعلام دقیق قیمت حتما باید از پروژه بازدید صورت گیرد.در غیر اینصورت برای اعلام قیمت تقریبی می توان با فرستادن عکس نمای ساختمان از طریق شبکه های اجتماعی و توضیحات کارفرما قیمت تقریبی را اعلام کرد.

  • ارتفاع ساختمان مورد نظر.

ارتفاع ساختمان به این دلیل باعث افزایش قیمت می شود که شما یک ساختمان 5 طبقه و یک ساختمان 15 طبقه را در نظر بگیرید.اگر برای ساختمان 5 طبقه برای هر فرود از بالا به پایین 1 ساعت زمان ببرد، برای ساختمان 15 طبقه 3 ساعت زمان می برد و سختی 3 ساعت در ارتفاع بودن و روی طناب بودن سخت می باشد و در نتیجه هزینه ای بیشتر دارد.

  • نوع نمای مورد نظر و میزان کثیفی آن.
خدمات ما :  شستشوی نمای ساختمان با واترجت در تهران و کرج

برای مثال فرض کنید نمای ساختمانی با توجه به آلودگی هایی که در اطراف آن ایجاد می شود هر ساله نیاز به شستشو دارد و این شستشو انجام می شود.اما بنا به دلایلی سه سال این نما شستشو نمی شود.خوب یقینا سختی کار سه برابر شده است.(این مثال با توجه به پروژه شستشوی نمای ساندویج پنل کارخانه آرد زر بیان شده است.)

همچنین نوع نما و نیاز به تجهیزات کاری برای نمای مورد نظر نیز در اعلام قیمت تاثیر گذار می باشد.ابزار مورد استفاده می تواند ابر و طی به علاوه مواد مخصوص باشد و یا ابر و طی به تنهایی کفایت کند و یا اینکه ابتدا باید یک مرحله با آب شستشو شود و سپس ابر و طی شود و همچنین در بعضی از نماها نیاز به دستگاه واترجت می باشد.

شستشوی نمای شیشه ای
شستشوی نمای شیشه ای

 انجام شستشوی نمای ساختمان با طناب

روش‌های مختلفی برای شستشوی نمای ساختمان در کرج وجود دارد که هر ساختمان با توجه به تعداد طبقات، مساحت ساختمان و همچنین بودجه‌ای که مشتری برای آن در نظر گرفته است، متفاوت است. برای مثال برای ساختمان ۱۵ طبقه ما نمی‌توانیم برای شستشوی نمای ساختمان از داربست استفاده کنیم، زیرا این کار به‌صرفه نبوده و هزینه بسیار زیادی فقط برای اجاره داربست خرج می‌شود. یکی از بهترین روش‌های شستشوی نمای ساختمان با طناب است. یعنی شما می‌توانید بدون بستن داربست و یا هیچ‌گونه تغییر در نمای ساختمان تان تنها با چند طناب و متخصص کار در ارتفاع روی نمای ساختمان آویزان شده و مشغول به شستشوی نمای ساختمان شما می‌شوند. زمانی‌که شما از این روش استفاده می‌کنید تنها هزینه‌ی متخصص کار در ارتفاع، اجاره طناب و مواد شست‌وشو را می‌پردازید و دیگر مانند استفاده از داربست نیاز نیستش که هزینه بسیار زیادی برای اجاره داربست بپردازید. همچنین در روش شستشوی نمای ساختمان با طناب شما زمان بسیار کمی را برای شستشوی کل نمای ساختمان نیاز دارید. مثلاً در کم‌تر از یک الی سه روز شستشوی نمای ساختمان شما تمام می‌شود، اما در روش داربست شما تنهام یک الی دو روز باز و بسته کردن داربست‌های تا آن زمان می‌برد.

 

 نتیجه

شستشوی نمای ساختمان در کرج امریست بسیار مهم برای زیباتر دیده شدن ساختمان‌ شما. ما در این مقاله با تمامی نکات مهم شستشوی نمای ساختمان ازجمله قیمت شستشوی نمای ساختمان و همچنین روش‌های مختلف و شستشوی نماهای مختلف ساختمان آشنا شدید. در مقاله ما سعی کردیم تمامی نکات لازم را برای شما بازگو کنیم تا در هنگام عقد قرارداد شستشوی نمای ساختمان دچار گیجی و سردرگمی نشوید. امیدواریم این مقاله لذت برده باشید. شما می‌توانید برای سفارش شستشوی نمای ساختمان مجموعه آریا سازه ارتفاع البرز مراجعه کنید. این مجموعه با داشتن سال‌ها تجربه و متخصصین مجرب در در این زمینه آماده ارائه انواع خدمات مختلف دراین‌رابطه به مشتریان عزیز می‌باشد.

‫5/5 ‫(1 نظر)

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مشاوره رایگان